23:19 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خدمات بانکی

بانک‌ها هفته آینده تعطیل نیستند
نماد برتر- در پی تشدید شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت‌ها و تعطیلات کرونایی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به تازگی از تعطیلی تمام ادارات به جز مراکزی که حضور آن‌ها ضروری است، خبر داد که با این حساب، بانک‌ها به علت ضرورت خدمات رسانی آن‌ها در هفته آینده همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
نحوه خدمات بانک صادرات اعلام شد / آمادگی برنامه مقابله با کرونا
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات با اعلام نحوه حضور کارکنان و ارائه خدمات بانکی به مشتریان از آمادگی همراهی با برنامه مقابله با کرونا در دو هفته اول آذر خبر داد.
برخورداری ۱۹ هزار شعبه بانکی از تجهیزات و پشتیبانی الکترونیکی داخلی
نماد برتر- گروهی از محققان علاوه بر ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای و تجهیز و پشتیبانی تخصصی از بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی، موفق به ارائه راهکارهای نوین برای کنترل تردد جاده‌ای شدند.
نحوه فعالیت بانک‌ها و صرافی‌ها از یکم آذر ماه
نماد برتر- در پی آغاز تعطیلات دو هفته‌ای از امروز، لازم است بدانید که بانک‌ها و صرافی‌های سراسر کشور تعطیل نمی‌شوند و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
افزایش کارمزد انواع خدمات بانکی از امروز اعمال شد + جدول تعرفه جدید
نماد برتر- طبق اعلام قبلی بانک مرکزی ، کارمزد خدمات بانکی از جمله کارت به کارت ، ۱۰ گردش آخر ، انتقال وجه بین بانکی پایا و ساتنا و... از امروز اول آذر افزایش یافت.
چگونگی فعالیت و ساعات کاری بانک‌های خصوصی از اول آذر
نماد برتر- کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در ابلاغیه‌ای به مدیران بانکی چگونگی خدمت رسانی بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی و ساعات کار آن‌ها را از اول آذر اعلام کرده است.
همه شعب بانک فرابورسی در شهرستان‌ها برای یک هفته تعطیل است
نماد برتر- بانک فرابورسی ایران‌زمین اعلام کرد با هدف پیشگیری شیوع دوباره کرونا ، همه شعب از ۲۰ آبان به مدت یک هفته تعطیل شده اند.
ارائه خدمات بانکی تعطیلی ندارد
نماد برتر- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با تاکید براینکه خدمات دهی بانک‌ها تعطیلی ندارد، گفت: همانطور که بانک‌ها در تعطیلات رسمی چون عید نوروز خدمات خود را به مردم ارائه می‌دهند، در صورت تعطیلی به جهت جهش ویروس کرونا هم دستورالعمل تعطیلی خود را بر سایت بار گذاری و باجه کشیک مشخص می‌کنند.
دریافت کد بورسی در شعب بانکی مشمول کارمزد ۵ هزار تومانی شد
نماد برتر- در پی افزایش تعرفه خدمات بانکی که از اول آذر اجرا می شود، دریافت کد بورسی در شعب نیز مشمول کارمزد ۵ هزار تومانی شد.
مخالفت سه نماینده مجلس با افزایش تعرفه خدمات بانکی با کنایه به ربیعی
نماد برتر- سه نماینده مجلس در مخالفت با افزایش تعرفه خدمات بانکی به مواضع چند روز پیش سخنگوی دولت کنایه زدند .
تعرفه جدید کارمزد کارت به کارت ، مانده حساب ، انتقال وجه ، پیامک و... اعلام شد
نماد برتر- بانک مرکزی با اعلام افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذر ، تعرفه جدید کارمزد کارت به کارت ، مانده حساب ، انتقال وجه ، پیامک و... را منتشر کرد .
آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذرماه
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی بخشنامه تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی به بانک‌ها ابلاغ شده است و از اول آذر ماه اجرا می‌شود.
بانک‌ها تا ۲ سال دیگر کاملا مجازی می‌شوند/ حذف کارت بانکی فیزیکی
نماد برتر- معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اعلام اینکه در تلاش هستیم تا یکی دو سال آینده نئوبانک را در کشور اجرا کنیم، گفت: نئوبانک نوعی از بانکداری دیجیتال است که دیگر با آن‌ بانک‌ها شعبه نخواهند داشت و کاملا مجازی می‌شوند. همچنین، به دنبال پروژه‌ای هستیم تا کارت بانکی فیزیکی حذف شود و بر روی موبایل قرار گیرد و دیگر نیازی به حمل آن نباشد.
افزایش نرخ ارز، تقاضای تسهیلات ارزی را کم کرد
نماد برتر-- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ضمن اعلام میزان پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی در نیمه نخست امسال، گفت: زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا می‌کند، تقاضا برای تسهیلات ارزی کم می‌شود ‌که اکنون متقاضیان دریافت تسهیلات ارزی نسبت به گذشته کمتر شده و تقاضا برای دریافت تسهیلات ریالی نیز با افزایش مواجه شده است.
سرای نوآوری خدمات شهری راه اندازی می‌شود
نماد برتر-یکی از صندوق‌های پژوهش و فناوری درصدد است تا با همکاری شهرداری سرای نوآوری با محوریت خدمات شهری راه اندازی کند.